Sunday, September 25, 2011

iPhone 5 dah sampai Malaysia..daebak!!

Assalamualaikum dan salam 1Dunia, ramai yang tanyaiPhone 5 dah sampai Malaysia ke? Jawabannya pasti belum. Tarikh iPhone 5 dilancarkan di Amerika pada 4 oktober 2011. Ramai Rakan Blogger yang sudah buatreview iPhone 5 mengikut info yang banyak dikongsikan oleh Blogger Antarabangsa. Samada benar atau tidak segala jangkaan kehebatan iPhone 5 masih menjadi rahsia dan hanya akan diketahui dihari pelancaran. Yang pasti iPhone 5 akan menjadi meneraju industri smartphone dan akan menjadi perbandingan oleh pengeluar smartphone yang lain.
Berapalah agaknya harga iPhone 5 Malaysia? Dijangkakan harga iPhone 5 di Amerika tidak jauh bezanya dengan harga iPhone 4 jadi sudah pasti harga iPhone 5 Malaysia juga tidak akan jauh berbeza. Melihat video preview iPhone 5 menjadikan aku tak sabar untuk memiliki iPhone 5. Betu ke iPhone 5 macam ni?

Kepada Rakan Blogger yang ada info terbaru iPhone 5 sila kongsikan untuk tatapan kita bersama. Blog Denaihati akan membawa berita terkini iPhone 5 sempena pelancaran iPhone 5 di Amerika dan Malaysia tak lama lagi.

credit : denaihati.com 

homaigod...kalo macam ni la...
why not grab 1?? berangan seja tau! haha
kalo request mum iPhone 5 gift tuk graduate nanti boleh x? hehe

5 comments:

Unknown said...

wowowowoowowo...hebatnya..huhu...
moga celcom ada plan upgrade smartphone jadi boleh tukarla..hukhuk...

Fadzmie said...

Barulah kalau iPhone ni. Orang yang lama sudah mengidam iPhone 4, belum lagi sempat kumpul duit mau beli, sudah keluar iPhone 5 pula. Haha.

Keisya Hisya said...

saveqmm: hbt jo..tbaek antara semua..haha

Fadzmie Mohamad: samalah kita! wuwuwuwuwuwu~~

Akue Achik said...

xkn mmpu sy mmbeliny...huhuhu

Keisya Hisya said...

Akue Achik: Jum kumpul duet..hoho