Monday, July 11, 2011

Day 3: Your first love

Assalamualaikum wbt :)

hey ho ! okies malam ni entri pasal first love yaww ~ ~

homaigad ni la paling bukan favret taw. . . .hoho

suma orang mesti ada first love kan? saya pon ada jugak. . . haha

okies, meh kita buka diary lama * bagus kalo ada diary * wakakakak !

emmm. . . first love yaaa. . .

xpayah la mention namamu ya first love. . .lets call him 'A' haha

teda pon yang special tentang dia ni. . .

just orang biasa yang bersederhana tapi agak2 control macho sket. . .lol

we're friend only tp saya saja yang suka dia. . . haha

bukan suka apa la kan. . . just suka nampak gaya dia yang slumber tu. . .

tp bikin panas bila nampak dia control macho. . .mcm tai ay** ja. . .haha

tp ntah cmna bleh suka dia. . .lama pula tu 2 tahun jd secret admire. . .wakakak!

tapi sekarang dengar cerita dia sudah jadi 'daddy'. . . .syukur alhamdulillah :)

Pray for ur happiness dude :) 

saya ni mmg jenis yang mudah suka orang. . .xheranlah saya ni suka ramai orang. . .hehe

tapi paling kena syg juga la kan Mr. K :) hihi

p/s: Mr. K , bukan mau jeles baaaa. . . . kita syg kamoooo Lebih2. . . peAce ^^

begitu la ceta first love saya yang x menarik pon. . .

ceta love sekarang yang menarik sgt3. . .kan Mr. K???haha

macam cinta yang sekarang ni pula taw first love. . . 

tp ni la Jantung hati pertama yang paling jadi fevret saya. . .hohoho ^^

okies maw tidur esok pagi ada kuliah. . . .

jom layan lagu ni. . .Mr. K , ni untuk kamooo :)


bila dengar lagu ni teringat pula zaman muda2 dulu. . .hoho



xoxo

thanx for reading !





No comments: